Måndag

Bara för att de är sommarlov så är inte måndagarna bättre... Seg morgon och allmänt tråkig måndag med mulet. Var iallfall i stallet på morgonen och de rockade för de mesta fett. Om Elon bara kan slta hingsta sig... Sitter i mjukisbyxor oxh en ful tröja bara för att jag inte orkar byta om idag. Funderar på att ta en promenad med en uppdaterad spotify lista i öronen. Nu ska jag måla naglarna, svart tror jag att det blir bara för att vädret inte visar sommar.

Imorgon kommer Sandra igen så då blir det stallet! Sen får vi se vad kvällen utvisar har lite ospikade planer!

image description

Saknar förövrigt min grabbar så obeskrivligt mycket just nu.. som alltid!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0