Mamma & Pappa

Mamma: Mamma jag älskar dig helt otroligt obeskrivligt mycket. Du är min bästavän och den som känner mig bäst. Att veta att du alltid finns där när jag behöver dig är bäst. Förut skämdes jag över dig.. du vet så som man gjorde när man var mindre.. de var pinsamt att visa att man hade mamma med sig.. Men jag har insett att de inte finns något att skämmas för. Du är den bästa människan som finns. Jag kanske inte alltid gör dig stolt osv men du ska veta att jag försöker. Du får mig alltid att le och du är bara allmänt bäst! Du rockar mamma!

Pappa: Pappa du har alltid varit den där lekgubben som hittar på massa skoj. Man har aldrig en tråkig stund med dig. Jag älskar att åka ut till Gåsvik och fiska bara du och jag det är ingen annan som kan fånga lugnet! XD Man behöver inte tveka på att du är rädd om mig, vilket är bra. Du är så otroligt underbar och jag älskar dig så sjukt mycket! Du är så jäkla bra. Tack för att du finns!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0