A team

God förmiddag.

Idag är jag dunderförkyld, men jag har ändå hunnit med att hälsa på mormor och snacka en del med Kajsa och Sandra. Jag ska plugga till mitt mopedprov på fredag nu. Känns ändå helt okej, har vindruvor och lyssnar på min favorit pojke för tillfället, Ed Sheeran. En fantastisk kille med fantastisk röst! Är det någon som känner för att snacka lite idag så är det bara att skicka ett sms, jag kommer svara det kan jag nästan lova. Är man sjuk så är man. Ikväll kommer Olivia och snackar en massa skit och sover med mig. Hatar att sova ensam så inatt är det Olivia som drabbas.

Imorgon är det avslutningsmiddag med mina fina klasser och lärare. Hoppas verkligen på bli frisk tills dess så jag slipper se ut som en sliten hummer... Ska bli så spännande. Efter det ska jag mysa med mina brudar, kanske på mobergs? Vem vet? :)



Förövrigt så vill jag att min sötnos ska komma hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0