Hemprov...

Sitter här med mitt nedrans hemprov och tragglar.. Snart är jag igenom det men jag ger nog upp för idag. Tycker att det är mycket skönare med prov i skolan som man måste plugga till.. För det första så lär man sig mer på det iom att man måste ha det i huvudet för att kunna skriva allt i skolan och för det andra så tar det kanske bara en kväll på min värdefulla kvällstid och inte en hel vecka... Men nu är det som det är och jag försöker att aldrig vara negativ. Det är bara köra på och hoppas på det bästa. För det mesta brukar tiden jag lägger ner löna sig i slutändan iallafall så, det är ALLTID värt det! Hatar folk som bara går omkring och ser negativt på saker, folk som trycker ner sig själva och tillslut slutar med huvudet i sanden eller människor som är så egoistiska så att det nästan är läskigt.. Om du känner igen dig så.. ge fan i att bete er så! Sluta från och med nu! Tycker att det är otroligt onödigt att gå runt och klaga på sig själv. Det är jätte irriterande att höra från folk som själva vet att dom är yber smala som ändå säger "kolla, jag är så tjock" Jag tycker inte att det är okej. Visst om man säger de som ett skämt men att vara helt seriös och samtidigt veta att man är smal tycker jag är så otroligt onödigt. Eller att säga "jag hatar mitt hår" när det finns folk som knappt kan få något hår.. Var nöjd med dig själv så kommer du att bli mycket gladare i alla stunder. Visst kan man tycka att man inte ä r smal osv men.. försök att göra något åt det då istället! Förlåt för utbrottet men det var någon som ville veta vad jag störde mig påmosv så här har ni!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar du Justin Bieber?

2012-01-22 @ 01:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0