Hah.

Tog ett break från pluggandet för ett tag sen och tog en prommis med min kära mamma! Mötte rätt många som var ute och gick inklusive prästen, åhh jag blir så irriterad!!! :@ Han går med huvudet nere i marken och inte fan säger han hej! I vilket fall som helst så pratade jag och mamma precis hela tiden om allt mellan himmel och jord! Min mamma är inte bara min mamma utan hon är också min bästavän! Jag kan berätta exakt allt för henne och jag står henne väldigt nära. Jag kan prata med henne om allt, allt mellan skolan, personer jag stör mig på, min pojkvän osv osv. Verkligen allt! Jag älskar dig enormt mycket mamma! Hon finns alltid där, det spelar ingen roll vad de är. Hon känner mig bäst av alla och ser direkt om det är något som är fel. Jag står väldigt nära min pappa också, men snackar liksom inte tjejgrejer med honom! Jag älskar er mamma och pappa! <3 Efter promenade iallfall så åkte jag pulka med mamma, på gården! Råkade dock åka på en sten så att både pulkan och min kära rumpa gjorde illa sig.. Men det är okej. Kul var det iallfall, det är väl det som är huvudsaken lte, eller? Pulka är iallfall något av det roligaste man kan göra, så sjukt kul. Och det är alltid lika kul när någon annan failar!

Hej Hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0