Plugg var det här.

Rubriken säger allt..... eller??? Nej det var inte sant. Jag sitter hemma hos min bästaste bv och pluggar som en tok, eller jag gjorde iallafall det nyss. Känner mig rätt duktig måste jag säga då jag faktiskt har kommit långt. Det är verkligen inte likt mig att göra såhär mycket på ett ända pluggtillfälle. Kanske kan bero på att jag är hon Jonna? Snart känner jag inte för att plugga längre så då blir det upp och få tillbaka blodflödet i rumpan... Senare kommer Andreas hit och checkar lite film med oss och jag har kameran framme..... heheheheheh! Dom är så söta mina små turturduvor! Känner mig lugn idag och på bra mycket bättre humör än igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0