Måndag och påsklov

Startar påsklovet med att vara sjuk.. Ont i halsen men ändå har jag varit ute på en promenad förbi min fina mormor och kusinerna kanske inte det bästa med ont i halsen och kyla men men.. Igår sov jag hela dagen med hopp om att bli friskare och jag tror att det funkade till viss del. Fortsätter med vila, honungste och halstabletter för att bli frisk. Var så jäkla taggad på att vara i stallet hela lovet med mina älskade hästar Caramell, Mackan och Ballentine men icke sa nicke, då vart jag sjuk och druknar i plugg. Tänkte faktiskt sätta igång redan nu med allt plugg så kanske jag kan tillbringa iallfall de sista dagarna i stallet iallfall!


image description


image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0