Måndag..

Det är måndag och måndagar är som dom är.. däremot har jag faktiskt haft en helt okej dag idag. Jag har skrattat som tusan med min fina vän Carolina och umgåts med bra människor mest hela dagen. Snart ska jag ner och säja fika på föräldramötet för att tjäna pengar till vår klassresa... Tråkigt som satan men det är bara att bita ihop och köra på! Ikväll är det förmodligen mera plugg som står på menyn, denna uppgift är faktiskt helt okej kul måste jag erkänna. Imorgon ska jag på synundersökning så att jag kan få mitt moppekort och Viktor gör mig sällskap, blir förmodligen middag på pizzerian med grabben senare! :)
Saknar även min bästavän, vart är hon när man berhöver henne som mest..... fan för henne. Det är valborg nästa helg och jag inget att göra men det löser sig, hehe! :)  

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0