du & jag

du & jag Jonna. Nu och föralltid. Du är som storasystern jag aldrig haft. Du är min bästavän och bara att se dig får min kropp att bli varm. Det är en känsla som är svår att beskriva, du kanske aldrig har känt den men jag känner den ofta, tro mig. Att veta att du alltid finns här får mig att känna mig trygg. Jag är medveten om att jag har tagit dig för givet på sista tiden men tiden med dig ikväll har fått mig att inse att de inte funkar så. Du är helt fantastisk och jag kommer inte släppa dig i första taget. Jag ska visa hela världen att jag är den stoltaste och gladaste personen i världen tack vare dig. Att vakna varje morgon och veta att jag kommer få träffa dig är så sjukt otroligt. Jag blir så glad och får ett leende på läpparna varje gång någon nämner ditt namn eller när du dyker upp i min tanke. Nu däremot lackar jag snart på dig... nu har du spelat BOYFRIEND 100000000000400000 gånger.... inte ens kul! Jag älskar dig min fjuttis!

du & jag föralltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0