Depp.

Nu tänker jag skriva ett depp inlägg bara för att jag behöver det just nu.

Jag känner mig sådär extremt onödigt trött på skolan. Alla lektioner spårar, eller jag spårar på alla lektioner. Har ingen ork till att sätta igång med nya saker. Skulle behöva all energi jag kan få för att fixa sådant som inte står rätt till men den energin är hos någon annan just nu. Jag hoppas på att få tillbaka den imorgon när min bästavän kommer hem igen. Jag saknar henne så att det gör ont just nu. Jag har ingen att ringa när det har hänt något kul och inte heller när det har hänt något tråkigt. Just denna vecka när det har hänt som mest på länge så är hon självklart inte här. Vad är det för jävla påhitt? Jag har ingen att sätta te i näsan med och inte heller någon att få magkramper pga skratt med. Det är även något som ligger och bara är jobbigt, som jag inte tänker ta upp här. För det har ingen annan med att göra, så det så! När man tror att alla skoluppgifter är klara så kommer det en till, och en till, och ännu en till. Det är värdelöst och jag orkar inte. Se inte fram mot nian. Det är inte kul. Eller jo, det är kul, ibland. Äsch vafan... jag bara spårar. Jag orkar inte med skolan utan min Mimmi, typ dit jag ville komma. Bye.


Kommentarer
Postat av: Din bv?

Du kan ju alltid ringa mig, träffa mig och dampskratta så man får ont i magen. Är inte så mycket för te men Oboy är ju rätt gott att äta så...

Nej men seriöst, glöm inte bort mig nu?

Loveu!

2012-04-27 @ 21:29:06
URL: http://schnailgull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0