summer

Igår var det midsommar! Vi hängde i norrtälje med våra fina kusiner och deras grannar, riktigt mysigt faktiskt! En väldig blandnig mellan små och stora. Vi dansade som tokar lekte med alla vuxna och oj oj oj vad kul vi hade. Vi blev även kvar över natten och jag fick en stund att prata med min underbara vän oh kusin Frida Lindvall. Det är verkligen en härlig tje, underbar rent ut sagt. De var väldigt längesen vi verkligen pratade och gav varandra råd, tips, skvaller och allmänt snack, men igår fick jag verkligen chansen de var verkligen helt super bra!

Idag har jag kört Felicia ca 2 timmar och min rumpa värker. Det är en sulky och de ända man sitter på är en träbräda och det gör ont i skjärten. Nu ikväll har jag träffat min söta vän Malin Grönlund. Vi såg en film som hette Happy Valentines. Den var rätt bra faktisk, något att rekomendera. Nu får ni lite bilder från gårdagen.




Söta lill-killen Ruben


Sandra och Ruben


Syskonen Leo, Ruben och Ella


Ruben


Tindra


Kajsa


Frida


Tårta


Jordgubbar


Jag


Morbror Patrik och Pappa <3


Mamma <3


Midsommarnatts naglar


Kommentarer
Postat av: jonna,

Bara lite nyfiken, du kör väl inte i en sulky? du kör väl i en rockard?

2011-06-28 @ 20:05:11
URL: http://schnailgull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0