♥ Jonna ♥

Sitter hemma hos Jonna just nu klockan 23:45 och har as mys! Vi sitter vid varsin dator och skriver blogg, fixar med photoshop och lite smått och gott! De är de som är så bra med henne, man kan umgås genom att bara sitta bredvid varandra vid varsin dator utan att de blir en jobbig tystnad. Jonna kom till mig i morse vid 11 tiden och vi satte oss direkt och tittade på Harry Potter och dödsrelikerna del 1 i 2 ½ timme. Efter det stack vi upp till stallet och red min fina Trine och tränade lite kraffs kraffsoch lastning! Sen bar de av mot biografen i norrtälje och tittade på Harry Potter och dödsrelikerna del 2, den var super bra!

Vi har även varit ute och myst! Det var så länge sen jag träffade min fina vän Jonna! Allt känns så bra med henne! ♥

Imorgon åker vi till Jonnas stall och kameran fortsätter att gå på högvarv... :D Nu kommer lite bilder och kolla även in Jonnas blogg http://schnaillgull.blogg.se












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0