Nytt år, nya förhoppningar, nya chansningar

Drar ut och gör Norrtälje osäkert inatt. Firar nyår med mina fina kusiner, och runt tolvslaget drar jag ut med Frida och gör Norrtälje osäkert! Kameran tar jag med mig så bilder lär ju komma upp! Jag önskar verkligen alla mina fina vänner som ska till Viktor ikväll en helt underbar kväll. Dom som behöver veta, vet anledningarna till att jag inte kommer ikväll.. Däremot har min underbara pojkvän lovat att ringa mig vid tolvslaget bara för att han är bäst! Och mina underbara vänner har lovat att hålla mig sällskap via telefonen! Underbara!!!

Jonna ska ringa snart så att jag kan prata av mig en del, kan behövas! Efter det blir det en promenad och sen duschen!



Jag älskar dig!



Jag älskar dig!



Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0