Beslutsångest!

Beslutsångest måste vara något av det jobbigaste sakerna att lida av. Tror seriöst de är lite av en sjukdom.. Det är något som jag tampas med i stort sätt hela tiden. Det kan stå mellan allt. "Macka eller fil till frukost" "Rida eller köra när jag är i stallet" "Titta på den ena eller den andra filmen" "Åka hit eller dit" Det är helt otroligt jobbigt.. Måsta alltid tänka, försöker alltid att gå på magkänsla men de är inte alltid det lättaste måste jag säga. Man blandar in folk som inte behöver vara inblandade egentligen och gör det bara ännu svårare för en själv.. Att bestämma själv är enligt mig helt sjukt svårt. Att försöka välja rätt, att känna en sån press på sig själv och ha för stora förväntningar. Detta är något som jag tycker är helt otroligt jobbigt. För att ta mig ur detta måste jag hela tiden ta fram fördelar och nackdelar med det jag har beslutsångest emellan. "Om jag gör det blir det så, och gör jag det så blir det så.." Inte alltid det funkar men oftast. Men innan jag har kommit fram till något så har jag redan slösat bort flera minuter ibland en hel timme på något som egentligen är lätt att välja mellan. Jag tror på faktiskt ovanligt mycket på ödet, så genom det så känns de oftast som att det jag väljer blir rätt!

Tack till min underbara familj, mina underbara vänner och min underbara pojkvän som stöttar mig genom detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0