Te!

Sitter och dricker te, kollar facebook och redigerar bilder! Mimmi och Malin drog nyss hem efter en helt osannolikt mysig kväll. Sitter på helspänd med mobilen bredvid mig hela tiden och väntar på att Carina ska ringa och säga att Bambi fölar! Nu har vi väntat länge nog på henne. Tiden gick ut igår vissst men ändå nu får bebisen komma ut! Ikväll får jag träffa alla söta ungar från ridskolan, ikväll går bara Felicia med på ridskolan för Emma har ont! :( Senare ikväll får vi se om jag kanske träffar Anton och compani! 



Nu har Trine flyttat till Riala! Skit tråkigt känns de men jag åker snart dit och träffar henne igen! Jag älskar den ponnyn.punkt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0