Min söndag!

Satt uppe til 03:30 inatt och snackade med de härliga pojkarna Viktor och Sebbe, tidigare igår var jag hemma hos självaste Albin Linusson! Ville bara säga att jag äger på tennis! ;D Sov därmed till klockan 12:00 idag. Gick upp och Viktor och Sebbe kom på besök med nya epan. Sen drog dom vidare till Sebbe sen kom Malin och sen kom dom igen sen drog dom till norrtälje och snart droppar dom in igen med godis hoppas vi... :)

Imorgon drar jag säkerligen till mormor en stund på dagen och senare till gåsvik och träffar små tjejerna! Kommer väl hem i någolunda tid efter det för att få min skönhetssömn innan Albin droppar in på tisdag och tillbringar dagen med mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0